REGENERACJA AMORTYZATORÓW
Proces regeneracji polega na przywróceniu uszkodzonym jednostkom parametrów i cech zbliżonych do nowych części – jest on objęty pisemną roczną lub dwuletnią gwarancją (w zależności od modelu samochodu).
Specjalizujemy się w naprawie zaawansowanych amortyzatorów adaptacyjnych:
- amortyzatory z systemem NIVO w samochodach marki Mercedes i BMW
- amortyzatory AirMatic w samochodach marki Mercedes
- amortyzatorów pneumatycznych ( naprawy miechów )
- amortyzatory z systemem EDC (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) w samochodach marki BMW
- amortyzatory współpracujące z poduszką powietrzną w samochodach marki Lexus LS430, Audi A6 Allroad, Jaguar XJ XJ6 XJ8
- amortyzatory z systemem IDS CDC+ (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Oplach Vectra C, Signum, Astra
- amortyzatory z systemem IVDC (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Fordach Mondeo, S-Max, Galaxy
- amortyzatory z systemem FOUR-C (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Volvo V70, S40, S80, XS70
- amortyzatory z systemem Magnetic Ride (amortyzatory ze specjalnym płynem magnetoreologicznym zapewniającym zmianę charakterystyki w ułamku sekundy) stosowane między innymi w Audi TT, R8
- centralne amortyzatory motocyklowe – wszystkie typy, również nierozbieralne
- amortyzatory gwintowane KW, Bilstein, K-sport, Ap, Koni, BC N+, Tein SS oraz wszystkich innych marek
- i wiele innych….
Standardowy proces regeneracji przebiega następująco:
- Mycie
- Rozebranie na części pierwsze
- Weryfikacja uszkodzeń
- Wymiana wszystkich zużytych podzespołów na nowe lub ich naprawa
- Montaż
- Test
- Malowanie
Amortyzatory przysłane do nas, po naprawie odsyłamy za pobraniem kurierem DPD.
Zachęcamy do obejrzenia procesu regeneracji amortyzatora do BMW serii 8 :