REGENERACJA AMORTYZATORÓW

Proces regeneracji polega na przywróceniu uszkodzonym jednostkom parametrów i cech zbliżonych do nowych części – jest on objęty pisemną roczną lub dwuletnią gwarancją (w zależności od modelu samochodu).

Specjalizujemy się w naprawie zaawansowanych amortyzatorów adaptacyjnych:

  • amortyzatory z systemem NIVO w samochodach marki Mercedes i BMW
  • amortyzatory AirMatic w samochodach marki Mercedes
  • amortyzatorów pneumatycznych ( naprawy miechów )
  • amortyzatory z systemem EDC (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) w samochodach marki BMW
  • amortyzatory współpracujące z poduszką powietrzną w samochodach marki Lexus LS430, Audi A6 Allroad, Jaguar XJ XJ6 XJ8
  • amortyzatory z systemem IDS CDC+ (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Oplach Vectra C, Signum, Astra
  • amortyzatory z systemem IVDC (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Fordach Mondeo, S-Max, Galaxy
  • amortyzatory z systemem FOUR-C (zmienna charakterystyka sterowana elektrycznie) występujące w Volvo V70, S40, S80, XS70
  • amortyzatory z systemem Magnetic Ride (amortyzatory ze specjalnym płynem magnetoreologicznym zapewniającym zmianę charakterystyki w ułamku sekundy) stosowane między innymi w Audi TT, R8
  • centralne amortyzatory motocyklowe – wszystkie typy, również nierozbieralne
  • amortyzatory gwintowane KW, Bilstein, K-sport, Ap, Koni, BC N+, Tein SS oraz wszystkich innych marek
  • i wiele innych….

 

Standardowy proces regeneracji przebiega następująco:

  • Mycie
  • Rozebranie na części pierwsze
  • Weryfikacja uszkodzeń
  • Wymiana wszystkich zużytych podzespołów na nowe
  • Montaż
  • Test na stacji diagnostycznej
  • Malowanie

 

Amortyzatory przysłane do nas, po naprawie odsyłamy za pobraniem kurierem DPD.

Zachęcamy do obejrzenia procesu regeneracji amortyzatora do BMW serii 8 :